woensdag 16 juli 2014

Shoplog papillon en meer

hee !!

Zoals je waarschijnlijk al weet, als je mijn blog volgt, dans ik heel veel.
Ik heb vorige week 2 spulletjes besteld bij papillon ( dansmerk) en die wil ik laten zien.
Ik heb ook nog een item van een andere site, maar ik heb eigenlijk geen idee meer hoe die heet, dus vandaar shoplog papillon.



Als eerste laat ik jullie het item zien die niet van papillon is. De kniebeschermers! Deze zijn speciaal voor moderne dans. Ik ben een choreo aan het maken met heel veel vallen erin en grondwerk, en mijn knieen waren echt kapot en er zat een super enge blauwe plek op. Dus toch maar deze gehaald. Werkt opzich prima, het dempt de val. Bij een harde val voel je zeker nog wel een dreun, maar geen blauwe plekken meer.


Als tweede, wat dus wel van papillon komt, zijn mijn enkelwarmers.
Het zijn neon roze enkelwarmers, ze zitten super lekker en warm. Dit is voor mij heel handig want ik koel heel snel af en ik ben veel flexibeler wanneer mijn spieren warm zijn, sowieso als ik de spagaat wil doen. Dus deze warmers houden mijn kuitspieren enso lekker warm en flexibel. Ik moet er dus nog eentje hebben die tot over de knie komt, maar dat komt nog!


En als laatste, maar zeker niet least... Mijn Demi-pointes!
Jaja ik heb nieuwe demi pointes. Ben er erg blij mee. Ik wou eerst een doorlopende zool nemen, maar heb toch de split zool gekozen, zeker een aanrader om splitzool te nemen want je kunt nu veel makkelijker pointen. Zeker ook handig met pirouttes. ( op de fotos heb ik ze niet vastgemaakt)




Trouwens ik kom net even weer op dat ik ook nog een nieuw balletbroekje heb gekocht, ook niet van papillon, maar van flevo dancewear. Heel fijn broekje voor over een balletpak, of onder een jurk of tutu.


Laat even in de reactie achter van welk item je een uitgebreide revieuw wilt!
liefs,
mel

2 opmerkingen:

  1. Kun je een revieuw maken van de demi pointes en knie beschermers? Ik zoek nog goede namelijk

    BeantwoordenVerwijderen

bedankt voor je reactie!