maandag 14 juli 2014

Intervieuw met Saske de schepper!

Hee!

Aangezien ik zelf heel veel blogs lees, leek dit mij wel een leuk idee!
Ik vind Saske haar blog en youtubekanaal ( ja ze youtubed (?) ook) echt super leuk! En ik ben daarom echt heel erg blij dat ze dit wou doen. Ik wou dit intervieuw eigenlijk voor morgen bewaren, aangezien ik al een artiekel had geplaatst. Maar ik kon gewoon niet wachten :D
Hier komt het intervieuw!



Waarom ben je begonnen met bloggen?
Ik ben gaan bloggen omdat ik het erg leuk vind om artikelen te schrijven, en mijn interesses, ideeën en ervaringen met anderen te delen! 


Vind je het moeilijk om te bloggen?
Ik vind het heel moeilijk om te bloggen. Ik vind het echt heel erg leuk om te schrijven, maar ik ben een ontzettende perfectionist en ik kan dus met één klein stukje tekst een hele dag bezig zijn. Dat kost me zoveel tijd en energie dat het bloggen een beetje een obstakel is geworden! Sinds ik ging afstuderen in januari ben ik tijdelijk met mijn blog gestopt, ik probeer het nu weer op te pakken maar nog steeds is er geen artikel online gekomen, vet balen! Ik ben de motivatie en de inspiratie een beetje kwijt en ik wil proberen om dat weer terug te krijgen. :-)

Heb je wel eens helemaal geen inspiratie of geen zin om te bloggen?
Ah, dit zei ik al in mijn vorige vraag! Op het moment is de inspiratie en motivatie een beetje zoek, maar ik ben bezig om weer aan de slag te gaan! 


zo ja wat doe je dan?
Ik wil me herpakken door mezelf ertoe te zetten om gewoon iets te gaan schrijven. Maakt niet uit over wat voor onderwerp! Op die manier hoop ik dat ik weer veel meer zin krijg in het schrijven van artikelen. Dit interview helpt daar ook een beetje aan mee, want ik merk dat ik het heel leuk vind om antwoorden te geven op deze vragen!


Heb je wel eens gedacht "ik stop ermee"?
Ja, omdat het me zoveel energie kost. Wat heel gek is, want ik vind het juist ontzettend tof om te bloggen! Ik denk soms wel: wat heeft het voor zin als ik het toch niet volhoud! Maar ik kan het bloggen niet helemaal opgeven hoor, ik vind het veel te leuk om te doen.

wat vinden je ouders ervan dat je blogt?
M'n ouders zijn sowieso trots op iedereen van het gezin! We zijn allemaal ondernemend en doen zoveel mogelijk ons eigen ding, iets wat we leuk vinden! En mijn moeder leest altijd alle artikelen die ik schrijf! 

wie zijn jouw favo bloggers?
Ik lees niet zo heel veel blogs meer (helaas), maar op ikbenirisniet.nl kijk ik nog heel regelmatig! Ik vind Iris heel erg leuk, haar schrijftaal leest lekker weg en de foto's zijn echt altijd mooi. Altijd! 


en als laatste, Wat vind je van mijn blog (layout)? 
Ik vind je blog er erg vrolijk uitzien, de achtergrond is door het hello kitty printje wel heel druk. Hierdoor kan ik de teksten niet goed lezen, dus misschien is het een idee om voor een (donkere) effen achtergrond te kiezen? ^^ En ik zou in plaats van de blauwe tekst kiezen voor wit of lichtgrijs! Maar je hoeft niet te doen wat ik je aanbeveel, want een blog blijft een weerspiegeling van wie JIJ bent! Het is dus heel belangrijk dat je voor een layout kiest waar jij je ook goed bij voelt. :-)


Dit was dus het intervieuw met Saske!
Ik wil Saske nogmaals bedanken! En bedankt voor de tips! Ga het zeker gebruiken:)
Als je meer van saske wilt lezen/zien moet je zeker op haar blog kijken ! ikbensaske.nl 
en ook zeker even abboneren op haar youtube kanaal www.youtube.com/ikbensaske
Liefs,
mel <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

bedankt voor je reactie!