dinsdag 15 juli 2014

Mijn favoriete apps

Hee Hee!

Ik heb niet veel apps, ik gebruik ze bijna nooit. Maar ik heb wel een paar favorieten! En die ga ik jullie laten zien, misschien vinden jullie het ook wel leuk.

Nummer 1 collapp

Collapp is een app van de nederlandse youtubers! Aangezien ik een youtube addict ben is dit natuurlijk een musthave voor mij. Je kunt hier de favoriete filmpjes van je favoriete youtubers bekijken (nederlandse), je kunt ze vragen stellen en blijf daar op de hoogte van livestreams. Enige nadeel is dat Furtjuh er niet opstaat, maar hij heeft mij een hele goede reden gegeven: "omdat mijn filmpjes altijd gratis zullen blijven" En ik vind dat zo goed van hem.
Collapp is ook gratis, maar ik denk dat hij bedoelt omdat je premium stuff kunt kopen enso.

nummer 2 videoder
Ik zocht echt al heel erg lang naar een app zoals deze. Een app waarmee je Youtube video's kan downloaden, en dus zonder wifi kunt bekijken. en deze is nog goed ook!

nummer 3 Whatsapp
Deze hoort eigenlijk ook op nummer 2. Aangezien ik dit 24/7 gebruik. Maarja dan maar op 3. Iedereen kent het wel. Hoef ook niks over uit te leggen.

Dit was het alweer, kort, maar duidelijk toch?

Liefs
mel 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

bedankt voor je reactie!