zaterdag 26 juli 2014

healthy: groene thee

Hee!

Aan het afvallen? Maar wil je niet alleen maar water drinken? Hier is de oplossing!
Groene thee is goed voor heel veel dingen, en ik ga daar de voordelen van opnoemen!

  1. Het heelt, groene thee staat bekend om zijn helende werking. Vraag me niet waarom, ik ben geen dokter. Maar google het maar als je me niet gelooft!
  2. Goed voor de spijsvertering. Het zorgt voor de helft van je mangaan per dag ( mangaan is belangrijk voor je bindweefsel, zorgt voor een beter afweersysteem en het ontgiften van het lichaam)
  3. Sterke gezonde botten en tanden. Er word zelfs gezegt dat dit de groei van kankercellen kan afremmen en dat het hart en vaatziekten kan voorkomen.
  4. Afvallen! Het verkleint de vetcellen
  5. Stevigere huid. Het kan rood en/of geprikkelde huid verminderen.
  6. Haar! Je haar gaat er van glanzen. Je kunt het zelfs door je shampoo mengen.
Dit zijn de voordelen van groene thee! Wat is nu nog de reden dat je het niet zou drinken?
Hoop dat jullie wat aan mijn tips hebben!

Liefs,
Mel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

bedankt voor je reactie!