zondag 20 juli 2014

blog extra: fashion for summer

heey!

Nouja iedereen heeft het wel gemerkt, het is echt heel erg warm buiten. Daarom dacht ik laat ik een extra artikel schrijven, over gepaste, frisse kleding voor dit weer.

Als eerste, een top prioriteit... GEEN ZWART. Zwart neemt de warmte op, dus je kleding word warm en het broeit als een gek. Neem liever lichtere kleuren kleding.

Als je het aandurft, CROP TOPS!! Must have voor dit weer. Lekker kort en fris.

Als je dat liever niet hebt, kies dan voor een muscle tee, of een tanktop. Een lichte kleur met een dunne stof, mocht ie' doorschijnen, kun je er altijd bijvoorbeeld een kanten bandeau onderdoen, of niet kant maar dat is altijd wel mooi, iniedergeval geen een met tekst erop, ik heb namelijk een neon oranje bandeau waar heel groot in het zwart YES opstaat. Dus dat zie je heel duidelijk.
En bij een muscle tee moet je natuurlijk sowieso wel een bandeau eronder.

Als onderkleding is een skaterskirt heerlijk, niks niet strak, gewoon lekker los van je lichaam en zwierig. Het is flatteus, mooi, en ook nog wel een beetje sexy. Als je het liever stoer hebt comineer je het met stoere items en/of schoenen. Ook een leuk shortje eronder is heerlijk, alleen een skaterskirt zit natuurlijk in de meeste gevallen lekkerder.

Wat echte no's zijn qua warmte, en misschien ook wel hoe het eruit ziet zijn:
- joggingbroeken... VEELSTE WARM
- lange zwarte broeken, net als bij de joggingbroeken, veel te warm, en zoals ik al zij, zwart broeit.
-shirts met lange mouwen, maar dit is eigenlijk allemaal wel logisch.
- Dan laarzen, ik heb net supermooie combats gekocht, alleen die ga ik met dit weer natuurlijk niet dragen.
- als laatste, los haar. Als je het lang hebt tenminste. Ik raad echt aan om je haar in een knot te doen, staart kan ook, alleen knot is nog wat luchtiger. zo waait de wind lekker in je nek en heb je geen plakkerig haar in je nek zitten.

En dan nog iets wat niet met fashion te maken heeft... koop een ventilator!
Bij de bol.com heb je ze al voor 25 euro, volgende dag in huis. Lekker verfrissend, ook voor snachts. Ik denk zelf ook maar dat ik er morgen een ga bestellen

Ik hoop dat jullie er wat aan hadden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

bedankt voor je reactie!