woensdag 9 juli 2014

zomervakantie tips!

Hee!

Als eerste sorry dat ik gister niks gepost had. Had er gewoon geen tijd voor!

Ten tweede, wil ik het vandaag gaan hebben over tips voor de zomervakantie, dus wat je kunt doen etc.
Want veel mensen gaan zich vervelen. Ik heb dan al een maand zomervakantie maar voor de meeste is die net begonnen of begint ie' bijna, dus dit leek mij een gepast moment!

Als eerste is veel sporten een hele goede. In de zomervakantie verveel je je als je niks doet, en heel veel mensen gaan eten als ze zich vervelen. Daarom is sporten perfect! Je blijft 'in shape', en je verveelt je niet!

DIY's gaan doen met je beste vriend(en)! Altijd gezellig. Ga lekker armbandjes maken, of t-shirts. Of ga lekker koken!

Youtube video's bekijken! Ik lach me altijd kapot met vriendinnen als ik grappige youtube filmpjes ga kijken. Het is verslavend! Kijk de filmpjes van de favorite youtuber, of zoek gewoon grappige compilatie's op!

Ga lekker naar het strand! Altijd heerlijk lekker in het zonnetje. Je word er bruin van, en je kunt lekker zwemmen. Miscchien nog een potje beach volleybal? Als het te koud is ga je natuurlijk gewoon lekker zwemmen in een zwembad!

Naar een atractiepark. Dit is een van mijn favorite zomerse bezigheden. lekker met vriendinnen naar een atractiepark gaan. Lekker in het zonnetje snelle achtbanen in of verkoelende wateratracties. Ik raad zeker Walibi Holland aan. Snelle, hoge, leuke atracties! En super klantvriendelijk. Maar als je liever geen hoogte en snelheid wilt, en meer voor het uiterlijk van het park gaat, de thematisering, zou ik naar de efteling gaan. Maarja daar hebben ze weer geen hoge atracties.

Dit was het al weer! Ik hoop dat jullie er wat aan hebben!

Liefs,
Mel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

bedankt voor je reactie!