vrijdag 25 juli 2014

Youtube friday: Rutger Vink! ( Furtjuh)

Hee Hee!!

het is youtube friday, en ik vertel elke week wat over youtube. Vandaag is Rutger Vink aan de beurt, AKA Furtjuh!

Rutger heeft trouwens sinds kort ook een tweede kanaal voor bonusvideo's en vlogs enzo!
Daarop heet hij gewoon rutger.

Rutger is een supergrappige youtuber. Elke donderdag is fursday en upload hij een nieuwe video!
Zijn video's maken mij altijd vrolijk. Ik zou hem zeker eventjes opzoeken en abboneren, want hij maakt je fursday weer goed!

Even iets heel aparts, maar dankzij rutger ben ik automatisch in 'furjuhlogie" ( zoals ik het noem) gaan praten. Alles wat met 'ver' begint, of bevat, zeg ik met fur! Zoals Rut zelf ook altijd doet.
Bijvoorbeeld: "verschrikkelijk  =  Furschrikkelijk
of verassing = furassing
Best wel leuk toch? Dit had eigenlijk de standaard taal moeten zijn.

Waarom ik Rutger zo leuk vind? Nou dat is heel simpel. Hij is gewoon zichzelf. Hij heeft humor, en zonder dat hij het merkt is hij echt mega grappig.
Ik had hem laatst gevraagt op twitter waarom hij niet in de collapp app zat. En hij antwoorde met het beste antwoord dat iemand kon geven... "omdat mijn video's altijd gratis zullen zijn"
Dat is pas van je fans houden en doen wat je leuk vind! Want ik vind dat youtubers moeten filmen waarom zij ooit zijn begonnen, omdat ze het leuk vinden. Niet wat de fans leuk vinden, maar hun zelf niet.

Al ken ik hem niet persoonlijk. Hij lijkt me heel aardig. En ik heb echt respect voor hem!
Elk filmpje kan hij weer leuk maken met zijn bright smile, en zijn droge opmerkingen.

Hij maakt ook wel eens 24furkitchen (FUR.. snap je em'? ) met denise, een vriendin van hem. Nee niet zijn vriendinnetje, maar gewoon een vriendin. En dat is dus gebasseert op 24forkitchen alleen hun maken het veel grappiger. Ook heeft hij allemaal "series" van bepaalde filmpje, zoals Furtalen, waarbij hij engelse liedjes in het nederlands zingt.

Ik ga ook altijd helemaal stuk om de filmpjes met oma Miep! Geweldige vrouw is dat. Dat is de oma van Denise. Ik wou dat ik haar kon vertellen wat een geweldige vrouw zij is! Wat kan ik om haar lachen.

Ik wil eigenlijk nog een favoriet filmpje laten zien, maar ik kan niet kiezen. Toch laat ik er 4 zien.


( ook de 24furkitchen van cakepops moet je zeker bekijken! heel leuk)

( ook de i dont need tags parody is super)

Nu had ik er nog een, maar ik kan hem niet vinden :0

Nouja ik hoop dat dit leuk genoeg was, de filmpjes zijn het zeker waard. En abboneren ook! helemaal gratis:) klik hier

Volg hem ook op twitter! @rutgervink en instagram! @rutgervink

En jaa ik ga volgende week naar Amsterdam!! how about a shoplog? Yay

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

bedankt voor je reactie!