vrijdag 4 juli 2014

Brief aan Avril lavigne

Lieve Avril,

Je hebt in de 6 jaar dat ik jou Little black star ben zoveel verandering in mijn leven gebracht. Je bent mijn held, want zonder jou zou ik niet zijn waar ik nu ben, laat staan dat ik dan deze zelfde persoon zou zijn. Bedankt Avril.

Als tweede wil ik je nog bedanken voor die retweet die ik van je kreeg vorig jaar september de 2e. Dat maakte me aan het huilen, blije tranen natuurlijk.

Jou liedjes, en jouzelf zijn zo inspirerend. Het helpt mij door de dag heen. Je zingt geweldig en jou persoonlijkheid is perfect. Ik zou jou vriendin wel willen zijn.
Ohja en trek je niks aan van mensen die zeggen dat Chad te oud voor je is, jullie passen perfect bij elkaar en jullie houden van elkaar dat kun je zien. Ik hoop dat je nog lang gelukkig bent met Chad, ben eigenlijk blij dat je met hem trouwde, hij is goed voor je dat weet ik zeker.

Ik heb mijn tattoo van jou songtekst al op mijn arm staan, en je Let Go ster komt er zeker nog bij.

Al 6 jaar een die harde fan en nog voor de rest van me leven te gaan.

I love you my hero<3

Liefs,
Mel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

bedankt voor je reactie!