maandag 28 juli 2014

Fashion: crop top!s!

Heey!

Ik heb het al eens over skater skirts gehad, en dat het leuk staat met een crop top. Dus dacht ik waarom nu niet over crop tops hebben!

Persoonlijk vind ik voor de zomer, crop tops en skater skirts echt heel mooi, maar onder de voorwaarde dat je je skaterskirt wel echt goed tot je taille hebt zitten, dus dat je je navel niet ziet. Dat vind ik, voor mijzelf tenminste, net iets te ... ja.

Dus ik heb een aantal setjes bij elkaar gezocht van ... jaja... van forever21, nouja setjes, niet alles is echt een setje. iniedergeval van crop tops bij de forever21 en bij sommige echt iets leuks eronder. want ik hou echt van die winkel en ik ga er volgende week dan eindelijk heen!!



Ten eerste:
Deze grijze crop top met de tekst "show off" vind ik heel erg mooi. Het straalt voor mijn gevoel zelfvertrouwen uit. Het bijzondere vind ik dat ie' lange mouwen heeft, en aan de ene kant is dat fijn, voor als het anders net TE koud is. Maar aan de andere kant ook niet, want je draagt meestal een crop top wanneer het warm is, en als het niet warm is kun je net zo goed een gewoon shirtje aan doen.  Maar goed hij is leuk!

Ten tweede:


Deze vind ik echt helemaal geweldig. Helemaal mijn stijl! Stoer, met het logo van ACDC. Ook weer met lange mouwen. Maar ik vind het eigenlijk ook wel weer wat hebben. Ik zou het zelf alleen lastiger te combineren vinden, dan met korte mouwen.

Ten derde:

Dan deze crop met "meow" erop. Ja eentje met geen mouwen! De letters hebben een panterprint, waar ik zelf totaal geen fan van ben. Maar de letters vind ik leuk!

Dan als vierde:
Ik vind deze echt heel erg leuk! Ik hou van comics kleding, en ik zocht nog een strakke crop top ( formfitting) dus misschien is deze wel wat voor mij! Ben er verlieft op geworden :$

Hier heb ik een setje bij bedacht, dit leek mij hier echt super op:
Deze high waisted sailor shorts! Waar ik ook al sinds ik ze in de video van Jiami (lifesplash) heb gezien ( in het blauw) ben ik helemaal verlieft op die shorts. En met die crop er bij lijkt ie' me super! Wat denken jullie? Go or no go?
Ook een skaterskirt lijkt me hier leuk op.

Dan de volgende:

Ik moest hier wel een beetje om lachen eigenlijk! Er staan gewoon blikken soep op. Origineel toch?

Volgende:
Zoals ik in een vorig artikel van forever21 al zij, deze is echt mij. Hello kitty!

Oke er zijn echt nog zoveel meer pagina's, Ik kan niet elk artikel dat er is hier plaatsen dus check forever21 zeker eventjes uit!

Ik ga dus binnekort shoppen bij forever21, Brandy melville en River island enso! Dus ik ga dan zeker mijn aankopen laten zien! whoeho! Spending moneyy



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

bedankt voor je reactie!