maandag 7 juli 2014

de what's in my bag, blog versie

Hee!

Op youtube zie je vaak filmpjes What's in my bag voorbij komen. Op een of andere manier spreekt het mij niet zo aan om dat op youtube te laten zien, dus ik dacht, waarom niet op mijn blog?

Als eerste ALTIJD mijn telefoon! Ik ga nergens heen zonder mijn telefoon. Dit voorkomt sowieso awkward momenten, als je geen telefoon bij je hebt, wat moet je dan doen op zo'n moment?


Oordopjes! Een must voor mij. Als ik op de fiets stap, moeten er oordopjes zijn anders ga ik niet. Zelfde geld voor lopen.

Troep. Mijn tas zit vol troep:) 75% van de inhoud zijn dingen die ik ooit er in gestopt heb, zoals lege chips zakken, en waarvoor ik te lui was om ze weg te gooien.

Portomonee. Mijn portomonee is toch wel important.

Heel veel meiden hebben trouwens altijd make-up mee, ik nooit. dus GEEN make-up!!!

Nouja dit was het eigenlijk wel. Niet veel als ik er zo bij nadenk. Neem jij veel mee in je tas?

liefs,
Mel

volg me op twitter @avrilshinestar
like mij op facebook: justxlittlexme pagina
volg mijn tweede blog: omgitsjustmel
abboneer op mijn youtube kanaal: www.youtube.com/themellavigne
thanks!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

bedankt voor je reactie!