zondag 6 juli 2014

mijn favoriete blog's!

hee!

Terwijl ik zelf blog volg ik natuurlijk ook blog's van andere bloggers!
Ik ga jullie mijn favoriete laten zien, en misschien kun je een kijkje nemen op hun blog!

Als eerste: www.thecarreconcept.com
Dit blog is van Carre Albers. Ik vind haar echt helemaal geweldig, je moet echt een kijkje nemen op haar blog!! You're gonna love it



Als tweede: www.Disfordazzle.nl 
Dit blog is van Diana. Diana is ook echt super! Dus haar blog moet je zeker ook eventjes doorkijken!

Als derde : www.ilovelydreamer.blogspot.nl
Dit blog is van sabrina. En net als bij de andere twee, gewoon doorkijken! Weet zeker dat jullie hem leuk vinden!

Dan als laatste: www.teskuh.nl
Dit blog is van Teske. Ook zeker bekijken! Heel leuk.

Al deze bloggers hebben ook een youtube kanaal!
Carre: carre albers
Diana: disfordazzle
Sabrina: alwaysxbeyourself
Teske: teskuh

Sommigen hebben een 2e kanaal, staat vast wel ergens in de beschrijving:)

liefs,
Mel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

bedankt voor je reactie!