zondag 20 juli 2014

Avril Lavigne parfum!

Heey allemaal!

Zoals je misschien weet ben ik een hele grote fan van Avril lavigne, een little black star.
En ja avril heeft een eigen parfum lijn!
Ze heeft drie geurtjes, wild rose, forbidden rose en black star en ik ga jullie vertellen waar deze naar ruiken en waar je ze kunt halen.

Als eerste begin ik met forbidden rose, Dit is mijn op een na favoriet


Zoals je ziet is het flesje echt prachtig ontworpen. met een mooie roos bovenop. Onder de dop zit een ring, met het design van prikkeldraad erop, omdat het een "forbidden rose" is, dus een verboden roos. Ook in de commercial zie je het prikkeldraad terugkomen.
Het is een bloemige en fruitige geur die erg fris is. De geur opent met topnoten van rode appel en wijnperzik. De hartnoot bestaat uit witte lotus en de basis wordt gevormd door vanille en praliné.
Je kunt hem verkrijgen bij DA, etos, douglass, kruitvat, ici paris en al dat soort winkeltjes.

Dan de volgende die ik ga laten zien is black star, ik hou van dit geurtje, ook gewoon omdat het een stoer uiterlijk heeft, maar ook omdat die black star heet, en haar fans heten little black stars.

De flacon is verrassend in de kleuren zwart en roze. Deze kleurcombinatie zorgt voor mysterie en sensualiteit wat perfect bij het parfum en Avril aansluit.  Ik vind het flesje echt echt echt heel mooi, maar dat vind ik bij elke van haar, sommige mensen vinden het er goedkoop uitzien, ik vind het prachtig. Ik bewaar ze ook allemaal.
Deze heeft natuurlijk ook een ring, met spikes eraan. Niet super comfortabel om te dragen, wel mooi.
de ingredienten zijn donkere chocolade, hibiscus, pruimen en rozen. Ontdek de krachten van Avril met Black Star en je zult stralend en fonkelend de dag in gaan!
ook verkrijgbaar bij dezelfde winkels als bij forbidden rose!
check hier ook de commercial . ik moet zeggen dit is mijn favoriete commercial die avril ooit heeft gemaakt, heel mooi!

Dan als allerlaatste, wild rose!
Nouja wat kan ik zeggen, weer een prachtige verpakking en kleuren, ook weer een roos boven op en weer een ring! Op deze ring staan allemaal kleine roosjes.
wild rose is een frisse geur voor meiden die hun dromen durven te beleven en het leven leuker en spannender te maken.
wild rose is een sprankelende mix van zomers geel fruit, vochtige bloemen en zoete houtnoten die een frisse, vrouwelijke spirit uitdragen.
De geur opent met de energie van sprankelende mandarijn, grapefruit en rode pruim. Na de opening komt het stralende boeket van het hart naar voren, dat bestaat uit frangipani-bloemen, dromerige blauwe orchideeën en oranjebloesem.
De basis van het parfum wordt gevormd door een muskusachtige ondertoon van sandelhout, die wordt aangevuld met een heerlijk akkoord van crème brûlée, wat de geur zijn ondeugende zoete aantrekkingskracht geeft.
 De flacon kleurt mooi dromerig dankzij de diverse tinten roze en “frosted” witte accenten.
 check hier ook de commercial. sorry voor de slechte kwaliteit, ik kon geen betere vinden.

Dit waren mijn favoriete parfums! Heb jij wel eens een parfum van avril gehad?

Morgen ga ik iets schrijven over haar kleding lijn! mijn favoriete kleding

Liefs,
Mel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

bedankt voor je reactie!