donderdag 24 juli 2014

Outfit of the day #1

Hee!

vandaag is het het eerste deel van "my closet"  en ik zal eerst eventjes uitleggen wat dit inhoud.
Elke donderdag laat ik 1 outfit of the day zien. Mijn outfit van die dag, die periode, dat weer, enzovoort. Ook zal ik hier nieuwe outfits in showen.

Vandaag dus #1!!

vandaag draai ik eigenlijk iets totaal niet "fashionable"
Ik draag een lounge broek, die eigenlijk wel voor het dagelijks dragen is maar ik vind het daar te meer naar een sportbroek voor neigen. Het heeft een legerprint en het zit echt heeeerlijk!
Ik heb hem van de coolcat.
Het topje dat ik draag komt ook van de coolcat. Het is een hempje met een vrolijk printje met heel veel verschillende kleuren. Het is formfitting, maar de stof is wel wat ruw.


 Niet heel erg mooi, ik weet het... maar tis voor en dagje bankhangen he!

xoxoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

bedankt voor je reactie!