woensdag 30 juli 2014

De Fairytail tag

Hee!

Ik weet niet wanneer ik voor het laatst een tag heb gedaan maar deze leek mij ook wel leuk om te doen! ( overgenomen van alwaysmarit.blogspot.com)

Rapunzel: Houd je ervan om buiten te zijn?
Jazeker! I love the outside!

De wolf en de 7 geitjes: Ben je makkelijk voor de gek te houden?
Euhmm valt opzich mee. Het is zeker niet onmogelijk. Meestal ben ik voorzichtig in het dingen geloven maar dan weet ik het niet zeker,


De Zeven Raven: Heb je broertjes of zusjes?
  Ja ik heb 1 broer
Doornroosje: Hoeveel uur slaap jij per nacht?
  Verschilt, zomers minder omdat het warm is maar normaal 6/7 uur denk ik.
Belle en het Beest: Wat maakt een persoon mooi in jouw ogen?
  Aardig karakter, en dat diegene zichzelf is, als we over innerlijk praten.

De Kikkerkoning: Wat vind je walgelijk?
  Hmm, heel veel eten vind ik walgelijk. en er zijn vast wel meer dingen maar ik kan er zo eventjes niet opkomen.

Sjaak en de Bonenstaak: Welke planten staan er in jouw huis?
  Een vingerplant, en koffiebonenplant, een roos en nog en plant waarvan ik de naam niet weet.

De Gelaarsde Kat: Heb je huisdieren?
  Ik heb een hond en 3 kippen

Sneeuwwitje: Beschouw je jezelf als mooi? 
 Nee
Pinokkio: Wat is je grootste wens?
Avril lavigne ontmoeten, ik ben al 6 jaar fan van haar en zij is echt mijn leven. Voor de rest naar amerika verhuizen, en mijn favoriete youtubers ontmoeten.

Roodkapje: Vertrouw je onbekenden snel?
Nee ik niet, het licht er ook een beetje aan waarvan ik ze ken. Als ik ze bijvoorbeeld ken omdat ze vrienden zijn van mijn beste vriendin dan sneller dan als ik ze pas net ken vanuit de supermarkt om de hoek.
Peter Pan: Wat is je (mentale) leeftijd?
19
De Sterrendaalders: Wat is je meest waardevolle bezit?
Mijn hond<3
De Stukgedanste Schoentjes: Vind je het leuk om naar feestjes te gaan?
jazeker, licht er wel aan wat voor feestje en van wie.
De Nieuwe Kleding van de Keizer: Geef je veel om kleding?
Mwah. Ik vind het leuk om te shoppen maar ik ga ook gewoon in me luie zondag outfit eventjes de deur uit om de hond uit te laten of even naar de supermarkt te gaan.
Het Knappe Snijdertje: Vind je jezelf dapper/moedig?
Ja dat wel . Klinkt misschien ego, maar ik hou van avondturen aangaan en hoe enger hoe beter voor mij.
De Prinses op de Erwt: Ben je gevoelig?
Ja, komt vooral door mijn verleden. Ik voel me snel gekwetst als een hele goede vriendin opeens heel veel met iemand anders omgaat. Of me negeert. Ik heb meestal meteen het gevoel dat ze me dan haten.
Dit was de Fairytale tag, ik hoop dat je hem leuk vind!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

bedankt voor je reactie!