zondag 13 juli 2014

favoriete disneyprinsessen

You gotta love disney right? Iedereen heeft wel eens een disneyfilm gezien. En iedereen heeft zijn eigen favoriet. inmiddels weet iedereen al wel dat ik een grote frozen fan ben, dus mijn favoriete disneyfilm hoef ik niet meer te laten zien. Maar ik kan wel mijn favoriete disneyprinsessen vertellen!

Als allereerst natuurlijk Elsa, al word zij dan uiteindelijk koningin. Ik weet niet waarom, maar het is gewoon een keer iets anders. Ik vind sowieso de personages van frozen super goed geanimeert, beter dan de andere disneyfilms. Oh en by the way, You gotta love Elsa's dresses to! Ik vind dat ze haar erg origineel gemaakt hebben, en ik hou echt van de blauwe jurk. Maar ook van de paarse, bij de kroning













Als tweede dan natuurlijk Anna, obviously. Zij beschrijft mij op een of andere manier. Ze is net als mij, best wel druk, en avontuurlijk. Even over haar kleding, ik vind haar groene kroningsjurk echt spuuglelijk :P maar de tweede vond wel super mooi. Ik had zelfs gezien dat je die jurk ook gewoon in het echt kon bestellen en het leek precies het zelfde!
Als derde moet ik toch gaan voor doornroosje, vroeger hield ik echt heel erg van dat verhaal, nu niet zo erg meer. Ben nu meer van de modernere disneyfilms zoals frozen dus. Maar doornroosje zou vroeger mijn favoriet zijn geweest. Ik vind alleen de oudere disneyfilms zoals doornroosje zo nep geanimeert. Maarja ieder zijn mening.
Als vierde en laatste ga ik dan toch voor assepoester
Gewoon omdat ik het een leuk verhaaltje vind :p




Natuurlijk is Ariel ook leuk enso.
Natuurlijk blijft mijn voorkeur en favoriet bij frozen, ik raad em' zeker aan!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

bedankt voor je reactie!