dinsdag 22 juli 2014

Revieuw: BB-creme rimmel london

Hee!

Als je mijn blog volgt weet je dat ik niet iemand ben die van heftige make-up hou. Ik weet dat bb-creme verzorgender is voor je huid, en lichter.
Maar ik heb altijd heel erg moeite met de goede bb-creme vinden, juiste kleur, juiste dekking, en het juiste gevoel.
Ik zag die van rimmel liggen en hij leek me wel goed, ik wil namelijk een dekkende, maar geen opvallende. Deze heb ik dus gehaald en ik ga hem nu voor jullie revieuwen!

Dit is em' ... Ik heb zelf de kleur "light", dus is bijna de perfecte kleur voor mij, als je gewoon een blanke huidskleur hebt is light denk ik wel goed. Ik heb een heel heel heel iets getintere huid en bij mij zie je hem nog wel. Tis niet dat me huid echt getint is, maar iets meer dan de gemiddelde nederlander.
Hij komt zijn belofte qua dekking zeker na. Hij dekt echt heel goed bij mij, ik vind het daardoor meer naar een foundation neigen, dus als het een foundation was had ik em' een 8 gegeven qua dekking, maar aangezien dit een bb-creme is en die hoort veel lichter op je huid te liggen dan deze, geef ik em' een 7.
Toen ik hem voor het eerst opdeed, ging die evenlater brokkelen. Heel apart. Ik kreeg allemaal brokkelstukjes op me gezicht wat er heel raar uitzag, en je kreeg het er lastig af, want eenmaal eraf gewassen, kwam het gewoon weer terug?!
Ik heb hem toen een tijdje niet meer gebruikt want het bleef hetzelfde doen. Ik dacht dat hij misschien over de datum was, maar er stond niks op.  Toen ik hem weer gebruikte gebeurde dat niet en maakte hij mijn gezicht perfect egaal! misschien moest mijn gezicht gewoon wennen.

Voor de rest is die zeker fijn. Hij glimt wel heel erg, dus zeker poeder gebruiken.

Nog een nadeel is als je zweet of als het warm is "smelt" het als het ware. Ik voelde iets nattigs op mijn bovenlip liggen en toen ik het eraf haalde zag ik dat het een druppel bb-creme was.
Dus ik gebruik het liever niet als het heel warm is. Het voelt niet fijn en doordat het nat word zie je je gezichtshaartjes heel duidelijk.

Conclusie: Zeker goede dekking, maar neigt meer naar foundation. Wel verzorgend. Maar als je echt een goede wilt, kun je het beste gewoon een duurdere kopen.
Ik heb deze van de DA voor 7 of 8 euro geloof ik. Voor die prijs een prima product.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

bedankt voor je reactie!