dinsdag 29 juli 2014

winkels waar je echt even langs moet als je in Amsterdam bent!


Voor de meeste Shop-s-holic's is Amsterdam toch wel echt 'de' shopstad van nederland. Ga jij binnekort naar Amsterdam, maar heb je geen idee waar te beginnen? Lees dan vooral verder, want ik ga winkels laten zien waar je als fashionliefhebber zeker even een kijkje moet nemen!

Natuurlijk als allereerste de Forever21. Die is inmiddels al heel vaak in mijn artikelen langsgekomen. Heel veel fashionista's zijn helemaal happy omdat eindelijk de forever21 in nederland te vinden is! En wel in Amsterdam! Ik ben zelf ook erg blij dat ie' er nu is. Dat is de eerste winkel waar ik heen ga als ik in Amsterdam ben!
IK ga zelf het liefst hier zo vroeg mogelijk heen zodat het nog niet zo druk is en je genoeg tijd hebt aangezien de winkel echt meeegaa is. Maar aan de ene kant onhandig want als je hier veel koopt sjouw je daar de rest van je shoptrip mee.

Brandy Melville! Hele leuke kleding, super stylish en .... Ja gewoon kijken dus!

River island! Net als Brandy, zeker leuke stylevolle kleding. Love River Island!

Bershka! Bershka is waarschijnlijk algemeen bekend ook onder de non-fashionista's. Maar zeker een leuke winkel om ook even op je checklist te zetten!

qua eten en restaurants ligt het er natuurlijk heel erg aan wat je smaak is.
Ik zal een aantal fastfood restaurants laten zien, want ja die zijn er natuurlijk genoeg. Ik ben zelf niet bekend in Amsterdam maar natuurlijk zullen er ook restaurants zijn die "gewoon" eten serveren, daarmee bedoel ik dus salades, soepen, gerechten enso.
Een aantal fastfood restaurants:
Je hebt natuurlijk de burgerking, Domino's, Febo, Obviously de McDonald's, New york pizza en Pizza Amsterdam. Genoeg keuze uit fastfood restaurants dus. Waarschijnlijk zijn er nog wel meer, maar dit zijn die die ik weet.

Veel plezier met je shoptrip in Amsterdam als je daar gaat shoppen! Tot morgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

bedankt voor je reactie!