vrijdag 8 augustus 2014

Mel's Favorites!

Heey!

Ik ga jullie vandaag weer eens mijn favoriete dingen laten zien. Dit kunnen apps zijn, beauty of fashion producten, winkels, vanalles! Let's get started!

Als eerste een beauty product, Dit heb ik in mijn vorige post ook al laten zien. Moddermasker! Ik hou van moddermaskers! Het reinigt je gezicht mooi en het is fijn. Meer weten? Lees mijn vorige artikel.

Ten tweede een winkel, Forever21! wist je waarschijnlijk al wel als je mijn blog volgt.

Ten derde een make-up product: Lasting finish colour rush van rimmel london. Dit is een lipstick wat in de vorm van waskrijt komt, heel fijn, mooie kleur en blijft lang zitten.

Dan een app: Collapp, hij is al een keer voorbij gekomen in een artikel over mijn favoriete apps, en nu weer. Collapp is een app met al mijn favoriete youtubers! Heel handig want zo mis ik nooit wat. Alleen rutger en stuk.tv zitten er helaas niet in. Maarja!

En als laatste food, ik hou van drinkbouillon. Niet echt eten maar het komt er op neer. Er zitten weinig calorieen in en het vult goed! Goed voor het afvallen dus.

Heb jij nog vragen voor mij? Je mag me alles stellen voor een q&a! Laat reacties achter in de comments of stuur ze in op twitter @avrilshinestar

Liefs,
Mel

1 opmerking:

bedankt voor je reactie!