woensdag 20 augustus 2014

Herfst!

jaaa het is weer bijna herfst, nou hou ik eigenlijk helemaal niet zo van de herfst, allemaal spinnen enzo, bah. Ik ben echt een zomer type dus ik vind het ook erg jammer dat de zomer alweer bijna voorbij is. Ik heb dit jaar niet veel gedaan helaas, en ik ben maar 1 keer naar het strand geweest, wat voor mij weinig is aangezien ik normaal elke week ging. We hebben ook niet echt lang zomerweer gehad,

Maarja er zijn natuurlijk ook weer voordelen aan de herfst en winter. De warme schattige sweaters, Mooie laarsjes en dikke warme dekens.
De kerst in de winter is ook altijd erg gezellig, lekker meezingen met kerstliedjes en naast de kerstboom zitten, het leukste vind ik nog wel halloween, mijn favoriete feestdag!

maar meestal kijk je eerst erg uit naar de sneeuw, maar na 2/3 dagen ben ik het meestal al wel weer zat. Ik moet ver naar school fietsen en mijn huid is erg gevoelig, en ik kan dus niet tegen te erge kou. als ik door de vrieskou moet fietsen, daar heb ik echt een hekel aan. Als het sneeuwt en het glad is, durf ik bijna niet te fietsen en kom ik altijd te laat. Het kwam eigenlijk doordat ik een keer was uitgegleden op een plek waar al heel veel mensen waren uitgegleden, en er stond dus al een ambulance omdat ze zeker wisten dat er nog iemand zou uitglijden. Ik lag onder mijn fiets en ik werd naar de ambulance gebracht en ik moest even zitten. Nouja ik vond dat ze overdreven, ze gingen me helemaal onderzoeken terwijl ik alleen last van me hoofd en enkel had. Ze wouden me naar huis brengen maar ik vond het nergens op slaan en zij dat ik verder wou. Ik mocht verder maar onder de voorwaarde dat ik de rest van me weg ter voet vervolgde. Ik beloofde ze dat. maar ik moest nog 10 km, dat zou twee uur lopen zijn en dat zou de moeite niet waard zijn, naast dat, was lopen belastender voor mijn enkel dan fietsen, dus ik liep de hoek om en ben daarna gewoon verder gaan fietsen.

Dat haat ik dus aan de winter en herfst. Maar ik kijk dus wel echt heel erg uit naar halloween. Wat hou ik van die feestdag!

Wat is jullie favoriete seizoen en feestdag? Laat het hieronder weten!

Liefs, mel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

bedankt voor je reactie!