maandag 11 augustus 2014

Fanaccounts cinemates | Guardians of the galaxy

heey!

Zoals je misschien al weet ben ik een mega grote fan van cinemates. en ik heb sinds vandaag 2 fanaccounts op gestart, eentje op twitter en 1tje op instagram.
Allebei heten ze @Milkycinemates Dus dat is lekker makkelijk, dus het zou leuk zijn als je misschien even op de follow button zou willen drukken!

Nouja omdat dit natuurlijk niet zo'n intressant artikel is om te lezen, dacht ik ik doe er toch nog even wat bij, en dat is de video van cinemates, over guardians of the galaxy. Kelvin en peter mochten naar london afreizen voor de film, toen hij nog niet uit was, en daar hebben ze een filmy friday van gemaakt
Check em' hier! Hij is heel grappig.

Ik ga de film zeker nog een keer in de bios kijken als het me gaat lukken en dan schrijf ik er nog een revieuw over!

Liefs, Mel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

bedankt voor je reactie!