donderdag 19 juni 2014

De betere thrillerboeken

Hee!

Aangezien ik een mega grote fan ben van horror en thillers (film en boeken) wou ik jullie graag vertellen wie mijn favoriete thriller schrijfster is en welke boeken van haar mijn favorieten zijn. Dus ik geef jullie tips over welke boeken je echt nog moet lezen!

Mijn favoriete thriller schrijfster is Mel Wallis de Vries. Ze is al een aantal keren uitgeroepen tot beste jeugdthriller schrijfster van nederland. Ik heb al haar boeken gelezen en ik heb er geen een gehad die ik niet leuk vond.



Mijn favoriete boeken van haar waren Waanzin, Fout, Verstrikt, uitgespeeld en vals. Dat is bijna de helft van al haar boeken geloof ik :D

Bij haar boeken is het meteen vanaf het begin spannend. Dus het is niet zo dat je eerst een hele tijd een saai verhaal hebt, tot er eens een moordenaar komt.
Ik raad ze echt aan aan jullie om te lezen, als je van spanning houd.
Ze houd ook elke keer covermodel wedstrijd, dan maak je zelfs kans om op haar cover te komen!

Zoek misschien een samenvatting op als je benieuwd bent! Of leen eerst een boek bij de bibliotheek voordat je ze koopt. ze heeft ook nog meer boeken.
dit zijn al haar boeken tot nu toe. ik heb haar op facebook en ze heeft mij verteld dat ze nu bezig is met een volgend boek, maar ook met een bioscoop film.

  • wreed
  • klem
  • verstrikt
  • vals
  • waanzin
  • fout
  • buitenzinnen
  • verblind
  • uitgespeeld

Dit was het dan weer!

xoxoxo mel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

bedankt voor je reactie!