woensdag 11 juni 2014

The furry friend tag

hee!

Vandaag wou ik het graag hebben over mijn huisdier! ik heb een hondje, ze is al heel erg oud maar nogsteeds even lief!
lets start:)

1. wat is de naam van je huisdier?
Mijn hond heet Beau, je spreekt het uit als Bo.

2. wat voor soort dier is het en wat voor ras?
Beau is een hond zoals ik al eerder zij. Het is een Jack Russel maar het bijzondere is dat ze niet kan blaffen, zoals jack russels normaal wel doen. dus ze lijkt er niet op. ze heeft ook een ruwe vacht wat ik persoonlijk wat mooier vind.

3. hoelang heb je haar al?
ik heb haar nu al weer 8 jaar. dat gaat snel!

4. hoe kom je aan je huisdier? 
Wij hebben beau uit het asiel gehaald. ik vroeg mijn moeder twee dagen van te voren of we een hond mochten en ze zij daar weet ik nog niks van. toen ze me twee dagen later op kwam halen van school stond ze daar met een lief hondje in haar armen.

5. hoe oud is je huisdier?
Beau is nu 12 jaar oud, ze is net twaalf geworden dus volgendjaar word ze pas dertien.

6. wat is er zo grappig aan de persoonlijkheid van je huisdier?
ze kan soms ineens van oud hondje terug naar de puppytijd springen. dus ze gaat over je heen rollen met haar bek een beetje speels open. ze is super aanhankelijk soms, maar soms juist niet, en als je haar dan roept dan kijkt ze je aan alsof je gek bent. En als je haar net gedoucht hebt gaat ze heel lief over de grond heen rollen, net een varken!

7. hoe belangerijk is de band die jij hebt met je huisdier?
heel belangerijk. ik heb nog nooit zo'n goede vriend gehad als Beau. ze beoordeeld mij niet, wij doen alles samen. ik zou niet weten wat ik zonder haar moet.

8. wat zijn je favoriete herinneringen die je hebt gehad met je huisdier?
euhm dat is een moeilijke vraag, ik denk gewoon samen altijd lekker rennen in het bos, naar het strand fietsen met Beau in mijn mand voorop en dan samen over het strand wandelen en zwemmen.

9. welke koosnaampjes geef jij je huisdier? 
beautjebeau, druppie, dropje, beautjecadeautje (van een vriendin haha) 


 Dit was mijn furry friend tag
heb jij ook huisdieren?   
        

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

bedankt voor je reactie!