maandag 30 juni 2014

tumblr plaatjes

Je ziet ze vaak voorbij komen, herkenbare plaatjes van tumblr. Ik dacht laat ik eens een aantal van die plaatjes eruit pikken, en daar wat over zeggen.



De eerste foto is deze. 'Being weird". Ik denk dat iedereen wel eens 'raar' kan zijn. Ik ben de weirdness itself, en ik ben er trots op. Ik durf anders te zijn dan anderen. En ik ben mezelf. Dat straalt dit fotootje voor mij uit.

Ik denk dat iedereen dit wel eens heeft gehad, of nouja ik weet het eigenlijk wel zeker. Zo'n moment dat je iets grappigs ziet of hoort en je zo hard moet lachen dat je niet meer bijkomt en je er buikpijn van krijgt. Meestal krijg ik dan zelfs geen adem meer en dan klink ik inplaats van een lachend meisje naar een snurkende koe.

Ik vind dit plaatje net voordoen alsof het heel moeilijk is om een jurkje met all stars te dragen. Als je het zo graag wilt koop je een jurkje, koop je all stars en ga je het dragen... zo simpel is dat. Dat hoeft niet op je wish list te staan ofso. Nouja als je het geld ervoor niet hebt natuurlijk wel. Of ze bedoelen ermee dat ze dat gewoon mooi vinden, volgendsmij begreep ik hem verkeert.

Iedereen doet het wel eens, selfies maken. Daarna post je ze op instagram, of facebook, of je houd ze voor jezelf. Zoals rutger (furtjuh) zegt: Dus je haar zit vandaag goed en je denkt tijd voor een selfie, tuit je lippen op elkaar, duckface, flits oh my wauwie. Kies een filter en klaar, 30 hashtags en nog een paar!  #instacute #beauty #fun #life #me #smile en ook #hottie. Maar hoe meer hashtags hoe minder swag, want kun je het niet zonder, ben ik echt een wonder ooh.
check hier de video uit! #idontneedtags

Iedereen wil dat. Avonturen aangaan met je beste vriendin. Niks is leuker dan je helemaal kapot lachen samen met je wederhelft!



Nou dit is wel obvious, het is altijd fijn om zo iemand te hebben.

Oversized shirts, iedereen kent ze. Comfy en heerlijk om te dragen. Ik ben ook helemaal van het oversized.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

bedankt voor je reactie!