vrijdag 20 juni 2014

waar ik onmiddelijk van wegren als ik het tegenkom

hee!

Iedereen heeft wel eens angsten ergens voor. De meest voorkomende angst is voor spinnen, insecten of andere ongedierte of reptielen. Lucky me geld dat niet voor mij. Ik hou van dieren.
Maar waar ik als de dood voor ben is clows en dokters ( met name ziekenhuisen)

Om te beginnen met clowns. Ik vind ze eng omdat, nouja ten eerste zien ze er gewoon creepy uit, echt eng gewoon. Ten tweedde zijn de mensen die erin zitten onherkenbaar. Daar hou ik niet van. En dan als derde zie je vaak moordclownen in horrorfilms, denk aan IT. Ik hou van horrorfilms en thrillers, maar geen clowns. No go.



Mijn angst voor ziekenhuizen bestaat vooral uit het feit dat ik geesten zie. Ja ik weet het mensen verklaren me nu voor gek, geloven me niet. Nouja het maakt me niet uit of je me geloofd of niet, daar gaat het nu niet om, het gaat om mijn angst.
Aangezien het ziekenhuis de plek van de dood is zie ik vaak schimmen daarzo en ik voel dingen, en daarom kom ik er liever niet. Ik moest er vroeger elke dag heen vanwege een probleem met mijn hand, maar ik was altijd blij wanneer ik weer weg mocht

Wat zijn jou angsten?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

bedankt voor je reactie!