zondag 22 juni 2014

My favorite shoes

Hee Hee!

Ik ga jullie mijn favorite schoenen showen, en vertellen waarom ik ze mooi vind!

The first one:
Vans: Ik ben een skater, ik hou van skater stuff, en tja vans zijn skaterschoenen! Zo simpel is t. En ze zijn supermooi en zitten heerlijk. Ze zijn alleen niet super stevig en ze gaan ook niet jaren mee.



All stars: Ze zijn stoer, past bij mij dus. In heel veel kleuren verkrijgbaar en gewoon supermooi!

creepers: Creepers is waarschijnlijk niet voor iedereen echt een must have. Het is meer een Punkrock grunge style, past dus niet bij iedereen. Ze hebben meestal een hele hoge zool ( circa 3,5 tot 5 cm). Je hebt ze in lage modellen maar ook hoge.

En last but not least, combat boots! Combat boots zijn eigenlijk laarzen die militairen dragen, ze hebben meestal een stalen neus, en meestal worden deze ook gedragen door punkrockers, heavy metal liefhebbers en goth's

Dit waren mijn favorite schoenen!
Het is kort maar ik had niet veel tijd

xoxoxo mel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

bedankt voor je reactie!