zondag 22 juni 2014

Een compliment dat je altijd is bijgebleven

Hee Hee!

Ik schrok me echt rot net, ik had echt pittig veel geloof in dat ik echt 100% zeker was dat ik vanochtend al wat had gepost. En ik dacht 'Shit, het is bijna 12 uur ik ben bijna mijn tweede artiekel voor vandaag vergeten'. Maar toen ik blogger opende zag ik dat ik de hele dag nog niks gepost had... Oops...



Dus dan nu even heel snel een improvisatie artiekel.

Een compliment dat mij altijd is bijgebleven leek mij een mooi onderwerp, aangezien ik niet veel complimenten kreeg vroeger.

Het is voor mij echt een compliment als iemand zegt dat ik op Avril Lavigne lijk. Ik lijk eigenlijk niet op haar, maar het komt (volgends mijn moeder haha) doordat ik dezelfde kaaklijn heb als Avril, dus lijk ik al snel op haar al helemaal als ik er hulpmiddelen bij gebruik. Alleen Avril is knap, mooi, klein en noem maar op aha!
Ik moest voor een opdracht als Avril naar school (we moesten een bekend persoon nadoen en lookaliken) en toen zij een docent dat ze me echt op Avril vond lijken.
Ook kreeg ik een keer een reactie op een foto van mij "hoe kom je aan die foto van Avril', terwijl ik het gewoon zelf was.
Ook heeft iemand tegen me gezegt dat ik wel haar tweeling kon zijn.
Zo kan ik er nog wel meer opnoemen.

Het tweede compliment dat mij is bijgebleven is dat ze het stoer vonden dat ik mezelf durfte te zijn. Aangezien ik zoiets heb van "fuck society" ik doe wel wat ik zelf wil, het boeit me niet wat anderen vinden. Dus ik kan gewoon soms echt random zoiets hebben van 'oke vandaag verf ik mijn haar groen blauw'. Ik ben 16 en heb een tattoo, je word snel vooroordeeld, maar ik vind het mooi en als ik het mooi vind doe ik het. Ik heb ook wel reacties gehad van zet er please niet meer je bent mooier zonder al die plaatjes op je lichaam, maar dat weerhoud mij nergens van. Er volgen er zeker nog meer. Ik draag mijn eigen stijl, jongensshirts, baggy pants, heavy metal clothes, en dat soort stuff. En als ik niet allergisch was voor piercing materiaal had ik allang snakebites en een tongpiercing gehad.

Als derde, en ook mijn meest bijzondere is denk ik mijn mail van Kelvin & Peter (cinemates). Zij hebben in die mail gezegt dat ik mooi ben zoals ik ben, dat zij supertrots op mij waren en dat het allemaal goed komt, en dat als mensen niet zagen dat ik mooi ben zoals ik ben dat het dan geeneens goede mensen waren.
Die mail is echt belangerijk voor mij, elke keer als het tegenzit lees ik die mail en voel ik mij een stuk beter.

En als laatste wat mij is bijgebleven is dat mij 2 keer is verteld dat ik 'echt dun' ben. Zelf zie ik dit niet, en daarom is het extra bijzonder, een keer iets anders dan 'je bent echt dik'

Dit was het dan weer. morgen zal ik het niet vergeten :p

xoxo
Mel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

bedankt voor je reactie!