zondag 29 juni 2014

Gastartikel laura!

   
Heeeey,
Mel had mij gevraagd om een stukje te schrijven voor haar Blog. Ik zei natuurlijk
gelijk ja omdat, ik haar beste vriendin ben. Ik vind haar Blog zo leuk om te lezen,
ik hoop jullie ook! Ik vind het super tof dat ik dit van haar mag doen! Ik hoop dat
jullie het leuk vinden! X

Mel en ik zijn al meer dan 1 jaar beste vriendinnen. Ik hou zelf heel erg van me
make-up doen, Mel wat minder. Daarom dacht ik laat ik een artikel maken over
wanneer je welke mascara het beste kan gebruiken.


1. Ik gebruik zelf The Colossal Go Extreme Volum! Van Maybelline New York
omdat, ik zelf niet al te lange wimpers heb dus ik wou wat meer volume.
ik vind deze mascara best fijn alleen je moet wel opletten dat je niet te veel
opdoen, anders krijg je klontjes aan je wimpers, dit vind ik persoonlijk niet heel erg
mooi. De mascara komt wel z'n belofte wel na het geeft je wel meer volume in je
wimpers. De prijs van de mascara is rond de €15 euro.
http://4.bp.blogspot.com/-_c062-NXNJ8/U7AXR_9Hw-I/AAAAAAAAAGQ/Eczfwxqgz9k/s1600/maybliline.png

2. ik heb ook de mascara van Maxfactor gebruikt en dan de MasterPiece
waterproof.
ik vind deze mascara zelf erg fijn omdat, het je een wat natuurlijke look geeft.
En deze mascara heeft aan de bovenkant van het buisje een vernauwing zitten
die het overtollig mascara van het borsteltje eraf haalt, daardoor krijg je een wat
natuurlijke look. De prijs van de mascara is rond ook rond de €15 euro.

3. ik heb lang geleden de mascara van John van G gekocht de Excellent Color
Mascara. Deze mascara zou je ook wat meer volume moeten geven en een wat
natuurlijke look.
ik vind/vond deze mascara niet heel erg fijn omdat, ik kreeg allemaal klontjes
aan me wimpers. Ik vond wel dat je wel iets meer volume kreeg maar ook niet al
te veel, en de natuurlijke look kon ik bij me zelf er niet echt uithalen omdat, ik
allemaal klontjes aan me wimpers kreeg. De prijs van deze mascara is volgens mij
rond de €10 euro
http://3.bp.blogspot.com/-clSFmCIwils/U7AXw1L3FZI/AAAAAAAAAGg/hrr8DED-gBE/s1600/excellent.jpg

ik hoop dat jullie hier wat aan hebben gehad. Jullie kunnen natuurlijk ook altijd
even op mijn mijn eigen blog kijken!

xoxo Laura



Ook een gastartikel schrijven? Neem dan contact op!
justxlittlexme@gmail.com
of vul het contact formulier in!
Je kunt me ook een berichtje sturen via twitter: www.twitter.com/BLOGlittleme

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

bedankt voor je reactie!