woensdag 18 juni 2014

waarom ik best een weekje een man zou willen zijn

hee!

Aangezien ik het wel vaker gehad heb over dat ik van jongensdingen hou, en meer een Tomboy ben dan een meisjesmeisje (Ik heb wel een hello kitty background, maar eigenlijk alleen maar omdat mijn idool Avril Lavigne helemaal weg is van hello kitty) leek het mij leuk om een aantal redenen te schrijven waarom ik best eens een man zou willen zijn.



Hier komt ie'!

Nummer 1 is obviously LESS DRAMA. Bij meiden is het altijd zo van "oh mijn haar zit verkeert" en je hebt ook meiden die de hele dag door hun makeup doen. Ook is het meestal zo, niet altijd, dat meiden vaak ruzie hebben om de domste dingen, en als mannen ruzie hebben is het zo weer goed ( meestal he).

nummer 2 is dat ik minder word nagekeken. Aangezien ik een meisje ben die jongenshirts draagt, graag skate en geen makeup draag, word ik vaak nagekeken door echte meisjes meisjes. Zij vinden het raar dat ik dat leuk vind.

nummer 3 is wel gewoon de gezellige avonden in de kroeg met vrienden, natuurlijk kunnen meiden dat ook hebben maar met jongens is dat toch anders.

nummer 4 is simpelweg gewoon omdat ik meer van jongensdingen hou dan van meiden dingen. Ik word dan iniedergeval niet meer gedwongen om jurkjes te dragen (enige moment dat ik jurkjes draag is als het verplicht is voor dansen, dan doe ik het, want dat heb ik over voor dans en het is maar even en dan kan ik het weer uittrekken). Ik kan jongensdingen doen zonder nagekeken te worden, ik kan rustig over de jongenskleding afdeling lopen en ik kan met jongens omgaan zonder slet genoemd te worden, want dat ben ik totaal niet, BY FAR. Ik lijk niet eens op een slet, ik draag niks wat te kort of te bloot is, ik draag liever baggy pants. Ik vind het gewoon veel leuker om met jongens om te gaan.

Nu is het wel zo'n beetje duidelijk toch? Ik ben zeker blij om een meisje te zijn, ik zou mezelf ook zeker niet veranderen in een jongen. Ik vind het gewoon leuk om een tomboy te zijn, en om te doen wat ik zelf leuk vind.
Eigenlijk heb ik ook niet echt meidenvriendinnen op mijn speciale beste vriendin na<3

that's it, hope you enjoyed!

xoxooxx mel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

bedankt voor je reactie!