maandag 16 juni 2014

mijn favoriete uitspraak Barack Obama


hoi!!


Aangezien ik dus echt een mega grote obsessie heb met amerika, en dus ook met obama, leek het mij leuk om een artiekel te maken over mijn favoriete uitspraak/speach van Barack Obama

Hier komt ie' dan!

“One voice can change a room, and if one voice can change a room, then it can change a city, and if it can change a city, it can change a state, and if it change a state, it can change a nation, and if it can change a nation, it can change the world. Your voice can change the world.”

Ik vind het gewoon een hele inspirerende uitspraak, vooral het stukje van "your voice can change the world"

Dit was het alweer, sorry het was heel kort. morgen weer een langere
xoxoxo
mel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

bedankt voor je reactie!