vrijdag 27 juni 2014

Een brief aan mijn 75 jarige ik

Beste Mel,

Ik vraag me af hoe het nu met u gaat, toen u jong was was u druk en levendig. En nu?
Wat voor kleding draagt u nu? Vroeger was u stijl heel uitbundig, gescheurde broeken en doodshoofdshirts. U was een heeele grote fan van de singer-songwriter Avril Lavigne, is er een kans dat u dat nogsteeds bent? Want toen u jong was heeft u altijd gezegt. Avril Lavigne is en blijfd mijn held, en ik zal altijd van haar houden.
Heeft u uw tattoo laten verwijderen? Of heeft u hem nog.  Heeft u er veel nieuwe bij gezet?
Heeft u een man? Of heeft u er eentje gehad. Was of ben je al lang getrouwd met diezelfde man? Of heb je meer mannen gehad.
Ben je ook daadwerkelijk diergeneeskunde gaan studeren? Of bent u afgehaakt en toch uw hart gaan volgen naar dans. Was u eigenwijs genoeg om uw studie op te zeggen voor dans? Dat is een belangerijke vraag voor mij, aangezien ik mijn studie nu inga, en ik twijfel of dit is wat ik wil, en dans ligt bij mijn hart. Ga ik mijn studie niet afmaken?
Hoe is het leven als een oude vrouw, ik kijk er erg tegenop, ik wil dat niet. Ik wil de dingen kunnen blijven doen die ik leuk vind, dansen, atractieparken in, lekker rennen en feest vieren, plezier hebben. Kan dat wel op uw leeftijd?

Groetjes
Uw 16 jarige ik

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

bedankt voor je reactie!