zaterdag 28 juni 2014

DIY: messy bun!

Hee!
Ik draag niet vaak een knot maar als ik mijn haar vast heb heb ik liever een knot dan een staart.
Maar ik wil natuurlijk geen mega strak knotje:) (het kan bij sommige mensen echt prachtig staan, maar bij mij niet). Ik heb een voorkeur aan een losse messy bun, en ik ga je vertellen hoe ik dat doe!







Als allereerst pak ik mijn haar van af de puntjes en 'druk' ik het omhoog. Het is lastig uit te leggen. Je drukt het als het ware van onderen omhoog, en pakt het boven op je hoofd vast, als je alle haren daar hebt dan draai je er een stiekje omheen. Let op: op deze manier krijg je heel veel klitten.
Je kunt ook gewoon een staart maken, en dan het stiekje eromheen halen en net voordat het stiekje aan het eind van je staart komt hem omdraaien in een knot.

   


Daarna ga je een beetje aan je knot plukken, zodat er haartjes los vallen of zodat niet alle haren strak in je knot zitten. tada! Nu heb je een messy bun, heel simpel dus!

Hier nog wat voorbeelden van de messy bun!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

bedankt voor je reactie!