donderdag 12 juni 2014

mijn favoriete Disneyfilm

helloooo!

Vandaag wil ik het over mijn favoriete Disneyfilm hebben! Normaal gesproken hou ik niet zo van Disney, ik keek het nooit. Maar toen ik van Frozen hoorde wou ik hem meteen zien, ik hoorde iedereen er over en hij leek mij echt geweldig.
yep, het gaat dus over de film Frozen. ik heb hem inmiddels al 17 keer gezien en ik vind hem nogsteeds leuk,
ik zal in dit blog een kleine samenvatting geven, mijn favoriete scene, character, en liedje. En ook nog de reden waarom ik hem leuk vind. ( dus als je de film nog niet hebt gezien lees de samenvatting dan niet! ik heb hem expres niet helemaal samengevat voor als je hem toch wilt lezen, dan blijft het nog spannend.)
enjoy!

samenvatting
Anna en Elsa zijn twee zusjes (prinsessen) die in het kasteel van Arendelle wonen. Elsa heeft de kracht om alles van ijs te maken. Toen de kleine Anna en Elsa gingen spelen ging het mis. Elsa had een sneeuwparadijs voor Anna gemaakt, alleen Anna viel. Elsa wou haar vangen alleen ze raakte haar hoofd. Alle herinneringen van toverkracht moesten uit Anna's geheugen gewist worden. Elsa moest zich opsluiten en Anna wist dus niet waarom. 13 jaar later is het kroningsdag voor Elsa, voor het eerst gaan de poorten open. Anna is zo blij dat ze een man wil trouwen die ze net heeft onmoet. Elsa is het daar niet mee eens, daardoor word Elsa boos en onthult ze haar krachten...

verder ga ik niet want nu blijft het spannend voor de gene die het nog niet gezien heeft, en wel mijn samenvatting hebben gelezen

mijn favoriete scene is de scene waarbij Elsa haar kracht onthult, en de scene waarbij Anna op de berg probeert te klimmen en Kristoff haar tegen wil houden.

 mijn favoriete characters zijn Anna en Elsa. tussen die twee kan ik niet kiezen. Elsa vind ik gewoon super leuk en Anna is grappig en druk.

mijn favoriete liedje is For the first time in forever, en dan de eerste bij de kroningsdag. ik vind het leuk dat ze hier allebei in zingen. en ik vind het lied gewoon leuk! haha
op nummer twee staat denk ik Let it go.
Ik vind frozen leuk omdat het weer eens een keer iets anders is. ik vind hem echt niet normaal goed geanimeerd. veel beter dan de andere Disneyfilms. het verhaal lijn is leuk en intressant en er zit nog een beetje humor in. zelf vind ik de engelse versie leuker, en dan zonder ondertiteling ( wat misschien niet voor iedereen te doen is) want die ondertiteling stoort mij alleen maar, en soms klopt het niet zoals bij liedjes, want als je een liedje naar het nederlands vertaald klinkt het apart. vandaar klopt de ondertiteling soms niet helemaal en kijk ik het liever zonder. ik moet zeggen, de nederlandse Laat het los vind ik wel mooier gezongen dan de engelse Let it go

dat was het voor nu, ik hoop dat jullie het leuk vonden. vandaag komt er heel misschien nog een 3e deel van de fanfiction maar ik moet hem nog schrijven, en ik heb het vandaag erg druk. ik ben geslaagd en moet mijn boeken inleveren en ik moet danskleding halen en nog naar de dansschool toe. dus of het word heel laat of ik sla hem voor vandaag over

kusjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

bedankt voor je reactie!