maandag 23 juni 2014

Welke kleur lipstick bij jou huidskleur?

Felle kleuren lipstick zie je vaak tegenwoordig, maar velen zitten met het probleem welke kleur nou bij hun past. Moet ik nou felrood doen? Of zie ik er dan te bleek uit. Ik ga wat tips hierover geven!



donkere huid
Op een donkere huid staan felle kleurtjes echt super! Lekker fel oranje is perfect voor een wat donkerdere huidskleur. Niet iedereen houd van oranje, Warm roze staat ook super mooi bij een donkere huidkleur. Donkere roze ook! Je gaat er toch niet bleek uitzien, dus felle en heldere kleuren zijn perfect. Persoonlijk vind ik felrood ook echt heel erg mooi bij wat donkerdere mensen.

gele huid
Hierbij kun je het beste een warme tint gebruiken, zoals koraalrood. Als je hierbij een te koude kleur gebruikt kun je er al gauw bleek uitzien. Hou de rest van je make-up neutraal zodat de focus op de lippen ligt!

lichte huid
Rood-oranje, roze-oranje of een  romige kleur staan perfect op een lichte huidskleur. Een felle kleur staat ook leuk, maar is wel gedurft. Lipstick met een blauwe ondertoon help de huid te accenturen, denk hierbij aan lichtroze, perzik en magenta.
Verwijder losse felletjes van je lippen, door de lippenstift zul je het heel goed zien als je lippen droog zijn. Dit kun je met een tandenborstel verwijderen, of gewoon een washandje.

Persoonlijk als ik al lippenstift draag (wat ik eigenlijk nooit doe) draag ik diervriendelijke lipstick, dus niet getest op dieren. Dat geld voor alles bij mij. Ik ben vegetarier dus vind dat ik dat ook met make-up zo moet houden. Ik vind het gewoon een fijner gevoel. Of jij dat doet is aan jou. Gewoon een tipje. Je hebt er zelf geen last van, en je helpt de dieren enorm. Je denkt misschien wat maakt een persoon nou uit. Maar per proefdier geteste lipstick die je NIET koopt heb je een dier gered.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

bedankt voor je reactie!