woensdag 25 juni 2014

Herkenbare dansquotes voor dansers

Hee!

Even voor ik start, sorry ik had gister en eergister een fanfic geschreven maar ik vond hem gewoon zelf echt niet mooi dus heb ze verwijderd. Sorry!
Ik ga nu trouwens over op 1 artiekel per dag, En misschien soms twee. En voorlopig even geen fanfics maar gewone blogartiekelen.


Aangezien ik dans, en dans echt alles voor mij is, heb ik een aantal fotos bij elkaar gezocht die voor mij echt heel erg herkenbaar zijn! Misschien ook wel voor jou als je danst.



Dit zijn nog maar een paar foto's ik heb er honderden! Maar dat ga ik niet allemaal laten zien.

nummer 1
 Deze is voor mij heel erg herkenbaar! Bij de vorige wedstrijd stond ik superlang voor de spiegel om mijn knot voor elkaar te krijgen, want het moest helemaal strak. Uiteindelijk lukte het niet dus spoot ik er maar een hele bus haarlak in. Me haar was KEIHARD. Maar het bleef wel zitten:)

nummer 2
 Deze vond ik ook sowieso gewoon best grappig. Als je hem niet snapt, dans je waarschijnlijk geen modern of ballet. Of gewoon helemaal niet. Een attitude is een beweging in de modernedans/ ballet. Zie het onderste plaatje. Het is een draai met je been omhoog. Eum ja ik kan het zo niet uitleggen nu klinkt het heel raar. Zoek maar op als je het wilt weten:)

nummer 3
 Dit is dan weer zo'n geval waarbij ik het niet erg vind. Als je pijn hebt heb je je best gedaan zeg ik altijd.... Of je bent gewoon gevallen :D

nummer 4
Dit is gewoon wel duidelijk, gewoon een van de meest herkenbare dingen in dans. In paniek raken als je de andere dansers op het podium ziet en ze zijn super goed.

Dit was het voor vandaag. bedankt voor het lezen

Zou je mijn facebook pagina een like willen geven? www.facebook.com/justxlittlexme
Heb hem net gemaakt gister.

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

bedankt voor je reactie!