zondag 29 juni 2014

The Best Friend tag!

hee!
Het leek mij leuk om de best friend tag te doen, aangezien ik al een jaar beste vriendinnen ben met laura ( laurasbeautylifestyle) en het wel eens tijd werd daarvoor.

waar mel staat dat betekend dus wat ik over haar zeg, dus dat is mijn antwoord
en andersom ook . dus het is niet zo dat waar mel staat dat dat bijvoobeed mijn lievelingsshow is, maar dat is dus die ik denk dat van laura is, dus eigenlijk gewoon wat IK zeg, mijn antwoord. oke is dit duidelijk genoeg? Het is dus gewoon waar Laura staat, dat betekend wat zij zegt over mij, dus waar ik bijvoorbeeld heen wil op vakantie, of wat MIJN lievelings seizoen is.  whatever lets start!



1. Hoe en waar en wanneer hebben jullie elkaar ontmoet?
laura:  walibi
mel: We hadden ruzie via whapp (zij zat op een vriend zn telefoon) en toen gingen we uiteindelijk samen naar walibi (raar) en toen waren we de beste vriendinnen

2. Wat is je favoriete herrinnering samen?
laura:  alles
mel: alles

3. Beschrijf elkaar in een woord!
laura: BEST
mel: BEST

4. waar erger je je aan bij de andere persoon?
laura: geen idee.
mel: dat ze niet reageert op whatsapp.

5. waar wil je nog een keer heen met die persoon?
laura: Amerika, disneyland en fifa worldcup (WK)
mel: Hawaii, hollywood, disneyland en fifa worldcup.

6. Wat vind je er van dat ik blog?
laura: Heel erg stoer en heel erg leuk dat je het doet.

7. Wie doet er langer over om zich zelf klaar te maken in de ochtend?
laura: Ik zelf
mel: Laura!!!!!!!

8. Zijn/haar favoriete seizoen.
laura: Zomer
mel: Zomer

9. Zijn/haar favoriete zanger.
laura: Avril Lavigne
Mel: Avril Lavigne

10. Zijn/haar favoriete youtubers.
laura: Kelvin en peter zijn haar favoriete. daarna furtjuh, OBVIOUSLY.
mel: heeft ze niet.

11. Draagt hij/zij liever hakken of gympen?
laura: gympen
Mel: Gympen.

12. lievelingsdier van elkaar.
laura: hond, want ze heeft een hond.
mel: Laura is obsessed met paarden

13. Wie draagt meer makeup.
laura: ikzelf
mel: laura!!!!

14. Hebben jullie ooit dezelfde jongen leuk gevonden?
laura: ja
mel: Jep

15. comedy of horror?
laura: mel houd van horror
Mel: Laura houd van comedy

16. Hoe is het om vriendinnen te zijn met iemand die verslaaft is aan youtube?
laura: soms irritant maar het is best wel grappig om die filmpjes te zien.

17. hebben jullie iets wat jullie allebei hebben?
laura: ja twee shirts
mel: 2 shirts

18. wat is de favoriete tvshow van de ander?
laura: ze kijkt graag miami ink, de grote improvisatie show en arrow, hawaii five o
mel:Ze houd van de grote improvisatieshow, miami ink, roy donders, barbie.






Dit waren heel wat foto's, maar ik kon niet kiezen. Sorry

xoxoxo mel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

bedankt voor je reactie!